Επιστροφές Προϊόντων

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.growmarket.gr για τις εξής περιπτώσεις :

  1. Διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε (μη προβληματικό είδος - λάθος εκτέλεση παραγγελίας από www.growmarket.gr).
  2. Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος μεν αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή δε. (μη προβληματικό είδος) .
  3. Διαδικασία D.O.A. (dead on arrival): Προβληματικό είδος στις πρώτες μέρες απόκτησης του και σύμφωνα με τις καλύψεις πολιτικής D.O.A. του εκάστοτε κατασκευαστή.
  4. Επιστροφή προς service λόγω εγγύησης - σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα χρονική ισχύ εγγύησης του κατασκευαστή (προβληματικό είδος).

Όροι επιστροφής και διαδικασία επιστροφής των παραπάνω περιπτώσεων:

Σε κάθε περίπτωση μαζί με το προϊόν χρειάζεται η προσκόμιση της απόδειξης ή τιμολόγιου αγοράς.

  1. Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λάθους εκτέλεσης της παραγγελίας σας από το www.growmarket.gr , τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο το Alegre growshop! Θα φροντίσουμε να καλυφτείτε άμεσα με το σωστό είδος/είδη και στην περίπτωση μη διάθεσης του είδους να πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό εφόσον το έχετε προ εξοφλήσει. Θα σας παρακαλούσαμε σε αυτή την περίπτωση επιστροφής να επιστρέψετε το λάθος εμπόρευμα όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.
  2. Στην περίπτωση που μετανιώσατε για την ηλεκτρονική σας επιλογή του είδους (μη προβληματικό), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση λιανικής απόδειξης ή τιμολογίου με την προϋπόθεση το είδος να διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του συσκευασία. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εσάς. Η πίστωση του είδους εκτελείται άμεσα απο την στιγμή που πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις .
  3. Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. - Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Doa του εκάστοτε κατασκευαστή, μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά σας μεταφορικά έξοδα . Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa , σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας.
  4. Παρακαλείσθε σε όλες τις περιπτώσεις να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά!

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε αποστείλατε email στο sales [AT] growmarket [DOT] gr αναφέροντας τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας σας και τον λόγο επιστροφής.

Εκπρόσωπος του Alegre growshop σύντομα θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και μέσω email αλλά και τηλεφωνικά.

Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλέφωνο 210 380 52 53 Δευτέρα και Τετάρτη 10.30-15.00 και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 10:30-15:00 & 17.00-20.00 (εκτός αργιών) για παραπάνω πληροφορίες.

alegre newsletter